Polityka prywatności

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Vesper House (dalej: Serwis)
  2. Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest „Vesper” Anna Gajewska, Gdańsk 80-178, Tuchomska 3 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 9570327843 (dalej: ADO).
  3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych ADO działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
  4. ADO dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
    4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  5. ADO realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach, w celu:
    1. udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    2. przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    3. realizacji usług świadczonych przez ADO na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    4. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail ADO,
    5. realizacji uzasadnionego interesu ADO w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. windykacji,
  6. Przy pierwszej wizycie na stronie Hotel Vesper House użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.
  7. Zmiana ustawień cookies nastąpi po ponownym uruchomieniu lub odświeżeniu sesji na stronie ADO.
  8. Instalacja plików „cookies niezbędnych dla podstawowej funkcjonalności Serwisu” jest konieczna do prawidłowego działania j, w szczególności wymagane do autoryzacji.
  9. Ciasteczka niezbędne do działania witryny można zmienić zmieniając ustawienia przeglądarki, przy czym należy mieć na uwadze, że zmiana ustawień może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie witryny
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej użytkownika.
  11. Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą żeby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty na Serwisie.W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia, lub wylogowania się z Serwisu,
    2. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika, bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.
  12. Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookies można je podzielić na:
    1. pliki analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają i konwertują na niej użytkownicy,
    2. pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam, właściwego kierowania i analizowania wydajności kanałów marketingowych i kanałów sprzedaży,
    3. pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności Serwisu.
  13. Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.
  14. Niektóre pliki cookies mogą być umieszczane przez dostawcę Systemu Rezerwacji Online jedynie w celu:
    1. doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji,
    2. analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy,
    3. dostawca Systemu Rezerwacji Online informuje o instalowanych plikach cookies w interfejsie użytkownika tego systemu
  15. ADO może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności), oraz dostosowania oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  16. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.
  17. Korzystamy z następujących narzędzi analitycznych:
  18. Korzystamy z następujących narzędzi marketingowych:
  19. ​Do przetwarzanych przez ADO danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.
  20. W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z ADO korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres: rezerwacje@hotelvesper.pl
  21. Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, poprzez bezpośredni kontakt z ADO lub w przypadku technologii zmieniając ustawienia cookies.
  22. Każdy użytkownik Serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  23. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
  24. ADO zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.

REGULAMIN OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Administratorem Państwa danych osobowych gromadzonych i przetwarzanych za pośrednictwem strony internetowej jest Anna Gajewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „VESPER” Anna Gajewska pod adresem: ul. Tuchomska 3, 80-178 Gdańsk, posiadająca numer identyfikacji podatkowej: 9570327843 (dalej również jako: „Administrator” lub „Vesper”).
  2. Wszystkie zapytania lub wnioski w zakresie skorzystania z uprawnień przysługujących Państwu w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy kierować na następujący adres mailowy: biuro@hotelvesper.pl.
  3. Dane przetwarzane na podstawie niniejszej Polityki Prywatności przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
  4. Procesy przetwarzania i gromadzenia przez nas danych osobowych przeprowadzamy zgodnie z następującymi zasadami:
    1. rzetelności i uczciwości;
    2. w oparciu o właściwe podstawy prawne (zasada legalności);
    3. transparentnie i przejrzyście;
    4. z dbałością o zgodność danych (zasada prawidłowości danych);
    5. w sprecyzowanych celach (zasada minimalizacji);
    6. z zachowaniem zasady czasowości (zasada ograniczenia przechowywania danych);
    7. w sposób zapewniający poufność i integralność danych.
II. ZAKRES ZBIERANYCH DANYCH
  1. Zakres gromadzonych i przetwarzanych danych zależy do konkretnego celu określonego w punkcie III., usługi, jaką świadczy Państwu Administrator oraz rodzaju danych, jakie przekazali Państwo Administratorowi. Każdorazowo wszystkie procesy przetwarzania danych przeprowadzone są w oparciu o odpowiednie podstawy prawne.
  2. Do danych osobowych przetwarzanych przez Administratora w głównej mierze należą: dane wskazane w skierowanej do nas treści wiadomości, adres e-mail, numer telefonu.
  3. Udostępnienie danych osobowych przez Użytkownika ma charakter dobrowolny. Użytkownik nie ma obowiązku podawania swoich danych osobowych, jednakże w przypadku chęci skorzystania z niektórych usług (np. formularz kontaktowy), brak dobrowolnego przekazania danych osobowych będzie uniemożliwiał ich wykonanie.
III. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH

Państwa dane są przetwarzane w celu:

  1. udzielania odpowiedzi na Państwa pytania kierowane drogą mailową, poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie (w tym informowania o ofertach Administratora w zakresie świadczenia usług hotelarskich) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest dążenie do sprzedaży swoich usług oraz budowania kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu przeprowadzenia działań niezbędnych do zawarcia umowy;
  2. świadczenia usług hotelowych oraz usług towarzyszących (w tym przyjmowania rezerwacji) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO jako danych niezbędnych do wykonania umowy;
  3. przesyłania treści marketingowych za pośrednictwem środków komunikacji, na które wyrazili Państwo dobrowolnie zgodę - drogą elektroniczną lub telefonicznie (także za pośrednictwem SMS) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest marketing usług własnych, przedstawianie oferty potencjalnym klientom oraz umożliwienie zawarcia umowy oraz budowanie relacji z klientami;
  4. administrowania oraz rozwijania strony internetowej Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest zapewnienie rozwoju kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami, w tym: przejrzystości i czytelności strony internetowej oraz poprawiania i dopasowywania do realiów rynkowych oferty prezentowanej na stronie Administratora.
IV. OKRES PRZETWARZANIA
  1. Państwa dane przetwarzane będą przez okres niezbędny dla realizacji wskazanego celu, dla którego rozpoczęliśmy procedurę ich przetwarzania. Po upływie tego okresu Państwa dane zostaną usunięte.
  2. Po zakończeniu świadczenia usługi drogą elektroniczną, Administrator nie przetwarza danych osobowych, za wyjątkiem możliwości dalszego wykorzystania danych, które są niezbędne do prawidłowego rozliczenia wykonania usługi lub dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usług.
  3. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, dla którego rozpoczęto procedurę przetwarzania, nie dłużej jednak niż do chwili jej odwołania. Po wycofaniu zgody, dane osobowe nie będą przetwarzane i zostaną usunięte.
V. ODBIORCY DANYCH
  1. Administrator może przekazywać Państwa dane zaufanym podmiotom zewnętrznym (odbiorcom danych), do których zalicza się następujące kategorie podmiotów:
    - podmiotom zapewniającym usługi płatnicze;
    - podmiotom świadczącym usługi towarzyszące usługom hotelowym;
    - dostawcom usług informatycznych;
    - podmiotom wspierającym działalność marketingową Administratora;
    - podmiotom świadczącym usługi prawne oraz księgowe (kancelariom, biurom księgowym);
    - organom publicznym, organom podatkowym na ich żądanie.
  2. Co do zasady, Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak w związku z faktem, że Administrator korzysta również z usług i technologii oferowanych przez podmioty, które nie posiadają swojej siedziby poza Unią Europejską, do których należą m. in. Facebook Inc., Google Inc. oraz Microsoft – możliwe jest przekazanie Państwa danych może nastąpić również poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W takim wypadku jednak, przekazanie danych osobowych ww. podmiotom będzie odbywać się na podstawie standardowych klauzul przyjętych przez Komisję Europejską i tym samym – podlegać będą odpowiednim zabezpieczeniom.
VI. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH
  1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
    1. żądanie dostępu do danych;
    2. żądanie sprostowania danych;
    3. żądanie usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
    4. żądanie ograniczenia przetwarzania;
    5. żądanie przeniesienia danych – w tym otrzymania tych Danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych Danych bezpośrednio innemu administratorowi;
    6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    7. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. W procesie przetwarzania przez nas Państwa danych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w szczególności profilowania.
  3. Informujemy, że przysługuje Państwu również prawo do odwołania udzielonej Administratorowi zgody na przetwarzanie danych osobowych. W tym celu uprzejmie prosimy o skierowanie podobnej informacji z numeru telefonu bądź adresu e-mail, które zgłosili Państwo jako kanał otrzymywania informacji marketingowej.
  4. Aby skorzystać z gwarantowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz postanowieniami niniejszej Polityki Prywatności uprawnień, uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@hotelvesper.pl lub skierowanie korespondencji pod adres siedziby prowadzenia działalności, tj. ul. Tuchomska 3, 80-178 Gdańsk.
  5. Żądania wynikające z praw wskazanych w punkcie VI. 1. zostaną rozpatrzone przez Administratora bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 1 miesiąca. Termin ten może ulec wydłużeniu o kolejne dwa miesiące, jednak w takim wypadku Administrator wskaże przyczyny oraz okres, o jaki nastąpiło przedłużenie terminu na rozpoznanie żądania osoby, której dane dotyczą.
  6. W przypadku realizacji prawa do dostępu do danych (punkt VI. 1.1.) oraz prawa do przenoszenia (punkt VI 1.5.) do odpowiedzi udzielanej żądającemu załącza się kopię dotyczących go danych w powszechnie znanych i dostępnych formatach nadających się do odczytu maszynowego.
VII. POLITYKA STOSOWANIA PLIKÓW "COOKIES"
  1. Administrator na swojej stronie internetowej oraz w trakcie świadczenia usług na rzecz użytkowników serwisu, wykorzystuje technologie mające na celu gromadzenie i zapisywanie informacji, poprzez: dobrowolne wpisywanie informacji w formularzach znajdujących się na stronie oraz poprzez gromadzenie plików cookies, czyli krótkich informacji tekstowych (ciągi znaków), zapisywanych na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika (urządzeniu końcowym). Pliki te zostają przesyłane do schowka używanej przez użytkownika przeglądarki, która ponownie przesyła je przy kolejnych wejściach na stronę. Pliki cookies posiadają niezbędne dla prawidłowego działania serwisu internetowego informacje.
  2. Pliki cookies mają liczne funkcje, do których należy zaliczyć: zapewnianie bezpieczeństwa (służą uwierzytelnianiu użytkowników), mają wpływ na wydajność strony internetowej (są wymagane, aby umożliwić korzystanie z wielu funkcji serwisu m.in. poprzez zapamiętywaniu ustawień), zapisują stan prowadzonej sesji (pozwalają na identyfikację błędów, które pojawić się mogą na podstronach) oraz pozwalają na tworzenie statystyk zmierzających do ciągłego rozwijania serwisu internetowego.
  3. Administrator stosuje następujące pliki cookies:
    1. stałe – czyli pliki, które pozostają w pamięci przeglądarki do chwili usunięcia ich przez użytkownika;
    2. sesyjne – czyli pliki, które pozostają w pamięci przeglądarki do momentu wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej;
    3. niezbędne – czyli pliki, które są wymagane do prawidłowego działania serwisu (np. uwierzytelniające użytkownika); bez ich zapisania nie jest możliwe korzystanie przez użytkowników ze strony;
    4. funkcjonalne – czyli pliki, które umożliwiają sprawniejsze korzystanie z serwisu (np. zapisujące ustawienia użytkowników); bez ich zapisania korzystanie z niektórych funkcjonalności strony internetowej Administratora może być utrudnione lub ograniczone.
  4. Państwa przeglądarki domyślnie dopuszczają wykorzystywanie plików cookies. Brak zmiany po Państwa stronie ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie. W celu zarządzania odpowiednimi ustawieniami cookies, należy zapoznać się ze stosownymi instrukcjami wskazanymi w wykorzystywanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
  5. Zgoda na przetwarzanie plików cookies jest dobrowolna. Prosimy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia ograniczeń w ich stosowaniu, korzystanie z serwisu internetowego może być utrudnione lub może stać się niemożliwym korzystanie z części funkcjonalności strony internetowej Administratora.
  6. Administrator informuje również, że może wykorzystywać pliki cookies stosowane również przez podmioty niemających siedziby w EOG, takich jak – Facebook Inc. oraz Google Inc. Pliki te mogą być wykorzystywane w celu połączenia kont na portalach społecznościowych z kontami użytkowników lub korzystania z określonych funkcji serwisu powiązanych z kontami na portalach społecznościowych.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Postanowienia niniejszej Polityki Prywatności mogą być aktualizowane lub zmieniane. Wszelkie zmiany Polityki Prywatności będą udostępnione w sposób łatwo dostępny i widoczny, na stronie internetowej Administratora.
  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką Prywatności obowiązują przepisy powszechnie obowiązujące z zakresu ochrony danych osobowych.
  3. Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 16 kwietnia 2021 r.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW I POTENCJALNYCH KLIENTÓW

Administratorem Państwa danych osobowych jest Anna Gajewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „VESPER” Anna Gajewska z siedzibą w Gdańsku (80-178) przy ulicy Tuchomskiej 3, posiadająca numer identyfikacji podatkowej: 9570327843 (dalej: „Administrator”).

W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora prosimy kontaktować się z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych pod adresem e-mail: biuro@hotelvesper.pl lub na adres pocztowy: ul. Tuchomska 3, 80-178 Gdańsk.

Przetwarzanie danych osobowych następuje zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: „RODO”.

  1. Cele przetwarzania danych i podstawa prawna
    Państwa dane są przetwarzane w celu:
    LP CEL PODSTAWA UZASADNIENIE ZAKRES
    1. zawarcia i wykonywania usług hotelowych oraz usług towarzyszących (nie dotyczy danych wymaganych jedynie w celach marketingowych; świadczenie przez nas usług nie jest uzależnione od wyrażenia lub cofnięcia zgody marketingowej) art. 6 ust. 1 lit. b RODO jako dane niezbędne do wykonania umowy dane przez nas przetwarzane w tym celu to dane ujawnione na kartach meldunkowych oraz w systemie rezerwacji, do których należą: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer dokumentu identyfikacyjnego, numer telefonu, numer karty kredytowej – o ile zostanie podany, numer rejestracyjny pojazdu – o ile zostanie podany
    2. wystawiania dokumentów księgowych oraz prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej 6 ust. 1 lit. c RODO w ramach wypełniania przez administratora prawnie ciążącego na nim obowiązku, który w tym wypadku związany jest z regulacją ustawy o rachunkowości przetwarzane przez nas w tym celu dane to: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby, numer NIP – o ile został podany, numer rezerwacji
    3. zapewnienia bezpieczeństwa wykonywanych usług poprzez korzystanie z monitoringu w miejscach wyraźnie oznaczonych art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest zapewnienie bezpieczeństwa gościom hotelowym oraz pracownikom na terenie obiektu prowadzonego przez Administratora przetwarzane przez nas w tym celu dane to: wizerunek osób przebywających w obiekcie
    4. przesyłania treści marketingowych na podstawie wyraźnej zgody Klienta za pośrednictwem kanału komunikacji, który został wybrany przez klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie (także za pośrednictwem SMS) art. 6 ust. 1 lit. a RODO jako danych osobowych przetwarzanych na podstawie wyrażonej przez Klienta zgody przetwarzane przez nas w tym celu dane to: imię i nazwisko; adres e-mail; numer telefonu – o ile został podany
    5. rozpatrywania złożonych przez Państwa reklamacji art. 6 ust. 1 lit. b RODO jako danych niezbędnych do wykonania umowy przetwarzane przez nas w tym celu dane to: imię i nazwisko, adres e-mail, numer rezerwacji, (ewentualnie) adres zamieszkania — jeżeli następuje zwrot pieniędzy, (ewentualnie) numer rachunku bankowego — jeżeli następuje zwrot pieniędzy
    6. przesyłania ankiet mających na celu rozwijania jakości usług art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest rozwój i podnoszenie jakości świadczonych przez Administratora usług; przetwarzane przez nas w tym celu dane to: adres e-mail, imię i nazwisko
    7. dochodzenia lub obrony przed roszczeniami art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest dochodzenie na drodze sądowej roszczeń oraz obrona praw Administratora przetwarzane przez nas w tym celu dane to: imię i nazwisko, adres zamieszkania – o ile został podany, numer PESEL lub numer NIP – o ile został podany, adres e-mail, numer rezerwacji, numer dokumentu tożsamości
    8. administrowania stroną internetową Administratora: www.hotelvesper.pl art. 6 ust. 1 lit. f RODO w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest kompleksowe i sprawne świadczenie usług hotelowych, tworzenie kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami oraz umożliwienie przedstawiania swojej oferty szerszemu zakresowi odbiorców przetwarzane przez nas w tym celu dane to: adres IP, data i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej, informacje o systemie operacyjnym.

    Wskazanie przez Państwa danych w celach marketingowych (pkt. 4) oraz przesyłania ankiet jest dobrowolne i nie wpływa na wykonanie przez nas usług. Jednocześnie, wskazanie pozostałych danych przetwarzanych przez nas we wskazanych powyżej celach, jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania/zawarcia umowy lub spełnienia przez nas ustawowego obowiązku (pkt. 2). Niewskazanie tych danych skutkować będzie niemożnością zawarcia umowy lub świadczenia na Państwa rzecz usług.

  2. Okres przetwarzania danych przez Administratora

    1. Państwa dane przetwarzane będą przez nas przez okres:
      - w zakresie pkt. 1 i 5 powyżej – przez okres trwania umowy; w odniesieniu do danych przekazanych Administratorowi w ramach złożonego zapytania o usługi, które nie doprowadziło do zawarcia umowy – przez okres 1 roku;
      - w zakresie pkt. 2 – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa uległa rozwiązaniu lub wygasła;
      - w zakresie pkt. 3 – przez okres 30 dni od dnia wykonania zapisu z monitoringu na serwerach Administratora;
      - w zakresie pkt. 4 i 6 – przez okres potrzebny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, nie później niż do czasu odwołania zgody/zgłoszenia sprzeciwu;
      - w zakresie pkt. 7 powyżej – przez okres przedawnienia roszczeń (okres przedawnienia roszczeń zależny jest od rodzaju roszczenia);

    2. Okresy przetwarzania danych, wskazane w punkcie powyżej, wskazane w latach liczone są od końca roku, w którym Administrator rozpoczął przetwarzanie danych osobowych. Takie rozwiązanie ma usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych oraz pozwolić na uniknięcie dużych trudności organizacyjnych i finansowych w przypadku konieczności odrębnego liczenia okresu przetwarzania danych przez Administratora dla każdego procesu odrębnie. W przypadku skorzystania przez Państwa z prawa do bycia zapomnianym, Administrator będzie rozpatrywał sprawy indywidualnie.

III. Odbiorcy danych

Jak większość przedsiębiorców, tak i my korzystamy również z usług podmiotów trzecich, co może wymagać przekazania Państwa danych osobowych innym podmiotom. Dbamy jednak o to, by wszystkie przekazywane przez nas dane były przetwarzane w sposób bezpieczny również przez podmioty zewnętrzne.

W związku z powyższym, Państwa dane mogą zostać przekazane następującym kategoriom podmiotów: podmiotom zapewniającym usługi płatnicze; podmiotom świadczącym usługi towarzyszące usługom hotelowym; dostawcom usług informatycznych; podmiotom wspierającym działalność marketingową Administratora; podmiotom świadczącym usługi prawne oraz księgowe (kancelariom, biurom księgowym); organom publicznym, organom podatkowym na ich żądanie.

Ponadto, korzystamy również z usług i technologii oferowanych przez podmioty, które nie posiadają swojej siedziby poza Unią Europejską, do których należą: Facebook, Google Inc. oraz Microsoft Corporation, toteż przekazanie Państwa danych może nastąpić również poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W takim wypadku jednak, przekazanie Państwa danych osobowych ww. podmiotom będzie odbywać się na podstawie standardowych klauzul przyjętych przez Komisję Europejską i tym samym – podlegać będą odpowiednim zabezpieczeniom.

IV. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  1. żądanie dostępu do danych osobowych;
  2. żądanie sprostowania danych osobowych;
  3. prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych;
  4. żądanie usunięcia danych osobowych;
  5. żądanie ograniczenia przetwarzania danych;
  6. żądanie przeniesienia danych;
  7. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W procesie przetwarzania przez nas Państwa danych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w szczególności profilowania.

Ponadto, informujemy, że przysługuje Państwu również prawo do odwołania udzielonej Administratorowi zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody zostanie przez Administratora odnotowane bez zbędnej zwłoki, czego konsekwencją będzie zaprzestanie wysyłania w dalszym ciągu informacji marketingowych. Cofnięcie zgody nie powoduje, iż dotychczasowe przetwarzanie zgody odbywało się bez stosownej podstawy prawnej i ma zastosowanie wyłącznie „na przyszłość”.